Loading...
Step Aerobic

Primele antrenamente de step aerobic au fost create în urmă cu 25 de ani, dar încă este unul din cele mai populate stiluri de antrenament. Step aerobicul a fost invenat de Gin Miller, în jurul anului 1989. Practic, este un "upgrade" al aerobicului clasic, prin folosirea stepului și a altor accesorii menite să crească intensitatea: greutăți pentru gleznă, gantere mici, combinații de pași de dans cu kick-uri preluate din artele marțiale


Step aerobicul se distinge de alte forme ale gimnastici aerobice prin utilizarea unei platforme care isi poate ajusta înălțimea (steper). Înălțimea poate fi adaptată la nevoile individuale prin înserarea contratreptelor sub step.


Practicând exercițiile de step aerobic, slăbirea este accelerată, la fel ca și îmbunătățirea aspectului general al corpului: picioare ferme, cu mușchi definiți și alungiți, fese bombate și abdomen plat. Tehnicile noi aduc în plus elemenete de forță pentru brațe și spate, iar exercițiile pentru abdomen pe step duc acest gen de clasă la un nivel deosebit.


Prin practicarea step aerobicului organimul va avea următoarele avantaje: îmbunătățirea rezistenței fizice; dezvoltarea flexibilității; tonus crescut pentru picioare, fese, brațe și spate; rezistență fizică; permite dezvoltarea grupelor musculare și determină reducerea stratului de grăsime într-un ritm mai rapid (cu 30%) decât într-un curs tradițional; impactul pozitiv asupra sănătății mintale, fiind recunoscut ca o modaliate distractivă de a scăpa de stres; dezvoltarea relațiilor sociale (datorită faptului că orele de step aerobic sunt efectuate în grup); nu în ultimul rând, step aerobicul este potrivit pentru toate vârstele, costă puțin și nu are restricții.


Nivel de dificultate: avansat

0745 297 875 / 0746 800 074
pronoviagym@yahoo.com
Strada Progresului, nr. 18, Cluj Napoca